Service & Contact

Heb je een vraag en wil je contact met ons opnemen? Je kunt ons bereiken via Mijn Alliantie, de chat, WhatsApp en de telefoon. Ook kun je een afspraak maken om langs te komen op een van onze kantoren. We helpen je graag verder!

Vraag & Antwoord
Vraag & Antwoord

Vind het antwoord op je vraag in onze veelgestelde vragen.

Zo kan je ons bereiken

Mijn Alliantie is nu ThuisApp
Mijn Alliantie is nu ThuisApp

We hebben een nieuwe persoonlijke online omgeving. Een nieuwe naam en een nieuw, fris uiterlijk.

ThuisApp

Regel je woonzaken snel en eenvoudig zelf in je persoonlijke omgeving.

Livechat

Chat met ons en krijg direct reactie! Ga naar de oranje tekstwolk onderin je scherm.

WhatsApp

Makkelijk contact met ons opnemen? App ons! Dat kan op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

Contactformulier

Vul het contactformulier voor algemene vragen, of stel een specifieke vraag via het juiste formulier.

Bellen

Je bereikt ons op werkdagen van 8.30 tot 16.00 uur. Spoed? Je kan ons 24/7 bellen. Zijn we er niet, dan schakelen we je door naar onze spoeddienst.

Organisaties en relaties

Heb je een vraag als organisatie, media of journalist?

Post
Post

Postadres voor (kandidaat) huurders:
de Alliantie
Postbus 105
1200 AC Hilversum

Facturen kun je zo versturen.

Bezoekadressen
Bezoekadressen

Wil je graag langs komen? Voor onze kantoren in Almere, Amsterdam en Hilversum kan dat door een afspraak te maken. Neem hiervoor contact met ons op via chat, WhatsApp of telefoon. Op kantoor Amersfoort kun je vrij inlopen op dinsdag en donderdag van 13:00 tot 17:00.